Клас 35
Послуги 35 класу є такими, що надаються особами або підприємствами, які безпосередньо допомагають в роботі або керуванні справами промислового чи комерційного підприємства. Лише те, що підприємство здійснює будь-яку комерційну діяльність, не є підставою для класифікації послуг такого підприємства у 35 класі. Якби це було так, всі комерційні підприємства, незалежно від їхньої конкретної діяльності, надавали б послуги 35 класу. Послуги, які можуть сприяти діяльності комерційного підприємства, але не стосуються безпосередньо роботи або керування діяльністю промислового чи комерційного підприємства, належать до інших класів. Наприклад, різні послуги з фінансування і послуги щодо страхування належать до 36 класу, послуги зв'язку - до 38 класу, транспортні послуги - до 39 класу, послуги з навчання - до 41 класу тощо.
Адміністративні послуги, що полягають у реєструванні, записуванні, складанні, збиранні та систематизуванні письмових повідомлень і записів, а також послуги щодо збирання даних належать до 35 класу. Крім того, такі адміністративні послуги, як-от послуги зі складання графіків ділових зустрічей, покласифіковані в 35 класі, навіть якщо вони є супутніми до послуг інших класів.
Слід зауважити, що послуги, пов'язані з продажем товарів, можуть бути зазначені в 35 класі як послуги з розміщування в одному місці товарів, яке дає змогу покупцям зручно купувати ці товари; це можуть бути послуги, що надаються підприємствами роздрібної торгівлі, каталогами посилкової торгівлі або магазинами роздрібної торгівлі в режимі он-лайн. Також, це стосується товарів у цифровому форматі, як-от музичні твори.
Рекламування є однією з головних послуг для даного класу. Послуги, що призначені на рекламні потреби, зазвичай класифікуються в 35 класі, в той же час ті ж самі послуги, призначені не для рекламних потреб, будуть належати до інших класів. Наприклад, послуги з написання сценаріїв зазвичай покласифіковані в 41 класі, але вони будуть належати до 35 класу, якщо призначені на рекламні потреби. Однак, слід зазначити, що, хоча розробляння рекламних матеріалів вважається рекламною послугою, яка покласифікована в 35 класі, оскільки це стосується створення нематеріальних (нематеріалізованих) елементів рекламної концепції (ідеї, задуму), проте графічний дизайн рекламних матеріалів належить до 42 класу, оскільки це клас для послуг з графічного дизайну.