Головна
  • Передмова
  • Ніццька угода
  • Країни-учасниці
  • Настанови
  • Мадридська угода
  • Протокол

 

Міжнародна класифікація товарів і послуг для реєстрації знаків (Ніццька класифікація)

Переклад українською мовою здійснено з офіційного англійського тексту, опублікованого ВОІВ он-лайн у 2016 році

  • Загальні зауваження
  • Перелік класів з пояснювальними примітками
  • Заголовки класів
  • Алфавітний перелік товарів
  • Алфавітний перелік послуг
  • Перелік товарів за класами
  • Перелік послуг за класами
  • Пошук

Клас 35

Послуги 35 класу є такими, що надаються особами або підприємствами, які безпосередньо допомагають в роботі або керуванні справами промислового чи комерційного підприємства. Лише те, що комерційне підприємство здійснює будь-яку діяльність, не є підставою для класифікації послуг такого підприємства у 35 класі. Якби це було так, всі комерційні підприємства, незалежно від їхньої конкретної діяльності, надавали б послуги 35 класу. Послуги, які можуть сприяти діяльності комерційного підприємства, але не стосуються безпосередньо роботи або керування справами промислового чи комерційного підприємства, належать до інших класів. Наприклад, різні фінансові послуги і послуги щодо страхування належать до 36 класу, послуги зв'язку - до 38 класу, транспортні послуги - до 39 класу, послуги з навчання - до 41 класу тощо.

Адміністративні послуги, що полягають у реєструванні, записуванні, складанні, збиранні та систематизуванні письмових повідомлень і записів, а також послуги щодо збирання даних належать до 35 класу. Крім того, такі адміністративні послуги, як-от послуги зі складання графіків ділових зустрічей, покласифіковані в 35 класі, навіть якщо вони є супутніми до послуг інших класів.

Слід зауважити, що послуги пов'язані з продажем товарів можуть бути зазначені в 35 класі як послуги з розміщування в одному місці товарів, яке дає змогу покупцям зручно купувати ці товари; це можуть бути послуги, що надаються підприємствами роздрібної торгівлі, каталогами посилкової торгівлі або магазинами роздрібної торгівлі в режимі он-лайн.

Рекламування є однією з головних послуг для даного класу. Послуги, що призначені на рекламні потреби зазвичай класифікуються в 35 класі, в той же час ті ж самі послуги, призначені не для рекламних потреб, будуть належати до інших класів. Наприклад, послуги з написання сценаріїв зазвичай покласифіковані в 41 класі, але вони будуть належати до 35 класу, якщо призначені на рекламні потреби.

ДП "Український інститут інтелектуальної власності"